Geen enge beestjes meer! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van simonenpascal - WaarBenJij.nu Geen enge beestjes meer! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van simonenpascal - WaarBenJij.nu

Geen enge beestjes meer!

Door: webmaster

18 Juli 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Goedemorgen,

Hier het laatste berichtje uit Maleisie. Na 3 heerlijke dagen in het Rasa Ria Resort zijn we gisterenavond weer aangekomen in Kuala Lumpur voor de laatste 2 dagen voordat we weer terug naar huis gaan.

Rasa Ria ligt op ongeveer 40 minuten rijden ten noorden van Kota Kinabalu op Borneo. Daar hadden we echt een heerlijk grote kamer met een grote verranda met ligbad en ligbedden. Alles was er, echt 3 dagen verwennerij. Lekker geluierd aan het zwembad, Simon is nog wezen golfen een middag en ik wezen hardlopen (flink zweten hier)en natuurlijk heerlijk gegeten. Hoogtepunt was de 'Tasting tower'; het toetje bij één van de restaurants waar we allebei de avonden voor bezweken zijn. Een hele toren van allemaal lekkernijen en op de top echt het heerlijkste mango-ijs.(Ja Mar, ik lust ook mango-ijs!!)--> ik hoor je al denken!;-))

Op een avond had Simon geregeld dat ze ons bad al vol hadden laten lopen toen we terug kwamen van het diner met overal rozenblaadjes, champagne en chocolaatjes. Heeeeeeeeeeeeeeerlijk!! (net als in de fillem). Echt heel leuk.

Aan al het goede komt een eind (back to reality!) :-(( Nog 2 dagen in Kuala Lumpur. De tijd hier zullen we voornamelijk doorbrengen aan het zwembad, bij de sushiman en in het winkelcentrum shoppend (dit laatste is voornamelijk Simon zijn hobby!).

Nou, tot snel weer.

bye bye
x simon en pascal

• 18 Juli 2009 - 05:11

Wendy :

Wat een super hotel, lijkt wel een honeymoon. Wat is die Mr. R toch een gentleman. Bad vol, rozenblaadjes, fles champagne koud....how romantic. Het uitzoeken van een luxe hotel kan je inderdaad best aan Mr. R overlaten.

Hoop dat jullie ook hebben genoten van onze fles wijn.

Kan me voorstellen dat je na die trekking echt toe was een even luxe en een bed waarvan je zeker weet dat het beesten vrij is.

Maar ehhh Mangoijs, je snapt dat niet alleen Mar hier verbaasd op gaat reageren.Jij lust toch helemaal geen ijs? Zijn er ook foto's van, jij aan het ijs met op de achtergrond de toetjestoren ;-)

Nu nog de laatste dagen doorbrengen in KL, ook dat hotel is niet misselijk zeg. Geniet lekker van de laatste zonnestralen. Heerlijk winkelen, Simon kan zijn hart ophalen daar als ik de boeken mag geloven. Nog iets nodig voor het fototoestel? - anders heb je misschien weer spijt als je terug bent in Nederland.

Gaan jullie nog die shoppingmal inclusief binnen pretpark? Achtbaan op de 5e verdieping ofzo. Ach genoeg te zien en te doen in KL en als je het niet meer weet gewoon lekker bij het zwembad liggen, heerlijk.

Ik heb net mijn ogen open, het is 7 uur in de ochtend. Het is donker en bewolkt buiten. Het regent zachtjes en ik ga zo hardlopen. Weersvoor-
    spellingen zijn niet echt goed voor de rest van de week. Dus vergeet niet de zon mee deze kant op te nemen.

Jammer dat dit echt jullie laatste berichtje is....betekend voor jullie dat deze reis bijna over is. Wat is het toch snel gegaan zeg. Heb genoten van jullie verhaaltjes en foto's. Hoop heel snel alle andere foto's te zien, al dan niet veplicht ALLE foto's ;-)
    Hele fijne reis terug naar Nederland.

Geniet er nog even van!

x Wendy

• 18 Juli 2009 - 08:16

Chris En Marianne:

Joh wat een luxe allemaal. Ik dacht dat verwend was maar...... zo primitief reizen jullie ook niet ha ha. Eindelijk begrip voor mijn rozenblaadjesidylle.
    Goede reis terug en snel afspreken voor alle verhalen hoor! Zon is hier minder maar sushi zeker net zo lekker!
    xxxx Chris en Marianne

• 18 Juli 2009 - 17:43

Luuk:

Lekkere onstpanning. Ziet er goed uit daar.
    We hebben genoten van de reisverhalen maar zijn nog meer benieuwd naar de foto's. Wat een shokking ontdekking, Pas aan het ijs. Gaat Simon nu ook tomaten lekker vinden??

Tot over een paar dagen.

• 19 Juli 2009 - 08:48

Wendy & Luuk:

Ha die Simon, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En dat je maar een hele ouwe man mag worden ;-) Met heel veel mooie reizen in het verschiet. We hebben gisteren een borrel gedronken op jouw gezondheid.

Terugreis in bijna aangebroken - hele fijne terugvlucht gewenst en tot snel.

Liefs Wendy & Luuk