Prettige kerstdage - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van simonenpascal - WaarBenJij.nu Prettige kerstdage - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van simonenpascal - WaarBenJij.nu

Prettige kerstdage

Door: Simon

25 December 2010 | Thailand, Chiang Mai

Allereerst allemaal prettige kerstdagen!
Dat kunnen wij natuurlijk makkelijk zeggen. Wij hebben net een goede reis van 18 uurtjes erop zitten. Allemaal prima gegaan zonder vertraging en ook de koffers zijn allemaal aangekomen. En dan als klap op de vuurpijl (misschien wat vroeg voor een vuurpijl want het is pas kerst) heerlijk kerstontbijt in de kortebroek 32 graden en geen sneeuw!
We zijn aangekomen in onze eerste hotel River view lodge in Chiang Mai. We zijn hier al eerder geweest maar het blijft een leuke en lekkere plek. Prima lokatie aan de rivier met een heerlijke tuin die volop in bloei staat. Chiang Mai is volgens mij na Bangkok de grootste stad van Thailand en ligt in het noorden.
We hebben nog helemaal niets spannends meegemaakt wat ik met jullie kan delen. Geen berovingen of schietpartijen. We hebben ook geen vechtpartij gehad met lastige taxichauffeurs of onvriendelijk hotelpersoneel. Heb alleen wat boos gekeken naar de serveersters in het vliegtuig, die waren niet zo vriendelijk. Had ze maar een vak moeten kiezen.
Goed, de eerste Thaise bathjes branden in onze zak en gaan we besteden aan heerlijke gebakken rijst en kip/cashew. Alhoewel, sushi is natuurlijk ook een optie.

Geniet allemaal van de kerstdagen,
Pascal en Simon

• 25 December 2010 - 10:25

Joyce & Niels:

Jullie ook prettige kerstdagen !!!

• 25 December 2010 - 10:57

Marcel & Yvonne:

Hey Simon & Pascal, Fijne feestdagen gewenst, maar dat gaat volgens mij wel lukken in dat land & met die heerlijke temperatuur. Wij hebben gezellig nog ff met Niels & Joyce kerstavond kunnen vieren. We hebben gedobbeld voor cadeau's waar Nelis erg fanatiek voor is gegaan, maar uiteindelijk met de minste aantal met de staart tussen de benen is vertrokken (hahaha). Maar gaan jullie ook nog lekker rond reizen of blijven jullie het langste gedeelte op één plaats? Nou wij zouden zeggen: "heel veel plezier in Thailand"! Ps: ik wacht je wel ff op op Schiphol, want hoorde dat je je Ipad mee hebt genomen :-) hahaha. Groetjes van Marcel en Yvonne.

• 25 December 2010 - 11:46

Mazzelpoes:

Ha, fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen en geen vertraging hebben gehad door alle sneeuw en ijzel op Schiphol. Fijn.... eindelijk geen tijdsverschil meer tussen ons, kan ongestraft sms-sen. Heb jullie gisteren nog geprobeerd te bellen om jullie een hele fijne reis toe te wensen, maar was denk ik al te laat. Kreeg geen gehoor, waarschijnlijk waren jullie al aan het boarden of jullie waren weer te druk met geld uitgeven op Schiphol.

Geniet van deze heerlijke relax dagen in de River View Lodge - fijne plek om te starten. Eet maar Sushi was in Laos niet heel erg betaalbaar, daar kan je nog genoeg fried-rice eten geloof me.

Vanuit een heerlijk warm Cambodja wensen we jullie hele fijne kerstdagen. Wij hebben hier een witte kerst gehad, dat wil zeggen lekker op een standbed met een fruitshake en onze voetjes in hagelwit zand.

Dikke klapzoen -x-

• 25 December 2010 - 11:48

Dikke klapzoen -x-

• 25 December 2010 - 11:52

Mazzelpoes:

Was weer ongeduldig, excuus voor de dubbele reactie. Zelfs hier in relax modus nog geen geduld met trage verbindingen en computers. Toch maar een MacBook aanschaffen in HK ;-)

• 25 December 2010 - 15:22

Hendrik And Alba:

"merry Christmas"

• 26 December 2010 - 15:03

Esmeralda En Jorge:

Had jullie nog gebeld toen jullie echt nog op Schiphol rondliepen, maar ja, in internationale waterenwas jullie telefoon niet meer beschikbaar. Nou ja, fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Sebas is jaloers en wie niet? You guys eat fried rice but you missed out on a terrific turkey! Veel plezier, geniet en tot volgend jaar! Kus, Esmeralda

• 27 December 2010 - 07:28

Saskia:

FIjne feestdagen en een fijne vakantie!

gr. Saskia

• 27 December 2010 - 07:42

Fred:

Hoi,

Een heel fijne vakantie en geniet er van.
    Ik kon je van de week geen gedag zeggen omdat ik ziek op bed lag.

• 27 December 2010 - 07:44

Hajk Davtyan:

Hey Simon en Pascal, ben een beetje laat maar wens jullie alsnog een fijne kerst en alvast een Gezond 2011.
    Ik hoop dat jullie met goede humeur genieten van het land, en zie Simon graag in januari.

Beide veel succes.

Gr Hajk.