bijna opweg! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van simonenpascal - WaarBenJij.nu bijna opweg! - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van simonenpascal - WaarBenJij.nu

bijna opweg!

Door: webmaster

06 December 2010 | Nederland, Zaandam

Nog 18 dagen en dan zijn we weg uit de sneeuw ijs en wintertroep!!

• 06 December 2010 - 12:49

Marjolein:

Wrijf het er nog maar ff lekker in....

• 09 December 2010 - 21:47

Karin S:

volgen er dan ook zonnige verhalen??

• 10 December 2010 - 05:16

Simon:

Jazeker!

• 12 December 2010 - 04:56

Luuk & Wendy :

Yoehoe nog maar 12 dagen, niet van de ongeduldige emails sturen ;-) tegen de tijd dat jullie daar zijn wordt alles duidelijk. Hotel in Vientiane was echt prima, ook in Luang Prabang hebben jullie denk ik een fijn hotel beboekt. Vraag in deze beide hotels om de noritie die wij voor jullie hebben achter gelaten. Foto's van de beesies volgen per email. Laos is echt super chill, verheug je er maar op. Wij zijn net aangekomen op Khong island, zo het eiland verkennen. Pon's Hotel is echt geweldig ;-)

xx en de groetjes aan YY als je ze nog ziet.

• 12 December 2010 - 05:05

Luuk & Wendy :

Yoehoe nog maar 12 dagen! Wat een lekker vooruitzicht, Wij zitten vandaag op de helf van onze reis, Laos is echt chill. Daar gaan jullie geen spijt van krijgen.

Maarehhh niet van die ongeduldige emails sturen, als jullie hier zijn wordt alles duidelijk. Vraag in het hotel in Luang Prabang en Vientiane naar de boodschap die wij voor jullie hebben achter gelaten. Foto's van de lokatie van de beesie's volgen per email. Hotel in Vientiane is echt oke, niks bijzonders maar gewoon prima voor dat geld.

Wij zijn vandaag aangekomen op Khong island. Pon's hotel is echt super. Heerlijk lichte kamer met uitzicht op de Mekong ook hier laten we een boodschap voor jullie achter.

Mochten jullie YY nog spreken doe ze de hartelijke groeten van ons, ze zullen ons inderdaad wel missen ;-)

Sterkte nog even met die laatste dagen werken, maar geloof me het vooruitzicht op zon en warmte sleept jullie er wel doorheel.

Dikke kus

• 12 December 2010 - 05:06

Luuk & Wendy :

Fuck - nu heb je 2 reacties, dacht dat de eerste niet had gepakt.

Liefs -x-

• 13 December 2010 - 14:32

Chris En Marianne:

Geniet ervan he! Ben jaloers, mooie herinneringen komen weer boven......
    xxxx Chris en Marianne